:)

:)

poniedziałek, 12 listopada 2018

Wymianka

Dobrze, że mam trochę zaległości, bo nie miałabym nic do pokazania...
Dzisiaj wymianka, która doszła do skutku już dość dawno temu. Poprosiłam Agnieszkę o łapacz snów dla mojej chrześnicy, koniecznie fioletowy :)

Razem z łapaczem przyleciała serwetka dla mnie

Ode mnie poleciało pudełeczko na skarby z misiem marynarzem :) Granatowa tasiemka tez jest w kotwice :)

Mam jeszcze trochę zaległosci do pokazania :) A ma ktoś może sposób, jak wydłużyć dobę?

Dziękuję Wam za słowa wsparcia pod poprzednim postem. Mamy mieszkanie ubezpieczone, więc jeden problem z głowy. Ale sąsiedzi nie mają, więc pewnie będzie jazda, jak dostaną rachunek z firmy ubezpieczeniowej...Już i tak był ogromny foch, że w ogóle to zgłosiliśmy, bo przecież to normalka, że się kogoś zalewa i nie trzeba się tym przejmować... ech...

10 komentarzy:

Zacisze Lenki pisze...

Wspaniała wymiana, wszystko cudne.:) Pozdrawiam Gosiu i życzę tylko dobrych dni.:)

a-lenka pisze...

Super wymiana! Najważniejsze, ze obie jesteście zadowolone!
Pozdrawiam Alina

Jagna pisze...

U nas pudełeczko stoi na honorowym miejscu u synka :)

Krysia pisze...

Gosiu! Bardzo Udana wymianka, Serwetka jest bardzo ładna, Ciekawe czy sąsiedzi byli by tego samego zdania ,gdyby oni byli zalewani - Pozdrawiam Serdecznie

justiti pisze...

Gosiu! Wymiana cudna, świetne prezenty otrzymałas no i urocze pudełko przygotowałas :)
Pozdrawiam serdecznie

Świat Nicią Malowany pisze...

Jaka cudowna wymianka, śliczne pudełeczko z misiem wysłałaś, a łapacza snów zazdroszczę.

Monika Blezień pisze...

Jaka fajna wymianka :)
Łapacz snów i serwetka wyglądają świetnie. Podoba mi się pudełeczko z misiem :)

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Super wymianka.Pozdrawiam.

AsiaB pisze...

Świetna wymianka:)

OdnowionaJa pisze...

Bardzo fajna wymianka, same piękności. Przykro mi z powodu mieszkania. Życzę, by już nie było takich sytuacji. <3