:)

:)

poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Wymianka

Jakiś czas temu Magos zorganizowała wymiankę z motywem. Jako swój ulubiony motyw wybrałam koty :)
Przyleciała do mnie kocia paczka od Beaty

Ja przygotowałam kwiatowy upominek dla Bożeny

Dziękuję deziewczynom za świetną zabawę

Szukam wzoru do haftu samolotów, realistycznych, np boeing w locie... Może ktoś ma, albo wie, gdzie szukać, kupić... Znalazłam na aliexpress, ale wyklejane diamencikami macie jakieś doświadczenia z tym? Jak to wygląda? Nie chciałabym jarmarcznego efektu... a 2 takie piękne samoloty kuszą, a ja się waham, czy kupić...

4 komentarze:

Izabela Hebda pisze...

Cudowne prezenty otrzymałaś Gosiu.

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Super wymianka :)
Gosiu,ślicznie dziękuję Ci za piękną karteczkę z życzeniami wielkanocnymi :)
Pozdrawiam serdecznie już w świątecznym klimacie:)
Buziaki :)***

Świat Nicią Malowany pisze...

Gosiu widziałam gdzieś takie samoloty haftem krzyżykowym, na jakiejś rosyjskiej stronie z wzorami, jak mi się napatoczy to Ci podeślę na FB. Co do diamentów, Justyna Łuczaj, na FB ją znajdziesz, ostatnio robi tylko tą metodą, spytaj się :) na pewno Ci udzieli niezbędnych inf.

Rinko pisze...

torebki skórzane
torebka chanel
dobre repliki