:)

:)

niedziela, 28 kwietnia 2019

Bałwanek

I znowu mnie nie było tak długo.... Na początku chciałabym Wam podziękować za cudowne świąteczne kartki z życzeniami :) U mnie jak zwykle brak czasu, ale parę kartek wysłałam i mam nadzieję, że dotarły. Ale w czasie świąt udało mi się skończyć pewien haft, który komuś obiecałam i strasznie długo się robił. Teraz już gotowy, jutro prasowanie i jeszcze w tym tygodniu poleci w drogę, a ja mogę zacząć coś nowego, dla siebie. jeszcze w trakcie jest jeden obraz, dla mojego synka, ale to dopiero zawiśnie w nowym domu, więc mam jeszcze dużo czasu...
Czasem po popołudniowej zmianie nie wracam do domu, szczególnie wtedy, gdy następnego dnia pracuję na rano. Nocuję wtedy u mamy, zresztą ostatnio nam wszystkim to dość często się zdarza, i nawet już paczki tam zamawiamy, bo niedługo tam będziemy mieszkać - robimy dobudówkę do domu rodziców.I na czas, kiedy nocuję u rodziców mam tam jakieś małe hafciki przygotowane, np na kartki itd. I w ten właśnie sposób powstał bałwanek do zabawy u Xgalaktyki Choinka 2019

W tym miesiącu po raz pierwszy nie zdążyłam z kartką do zabawy u Ani, no ale trudno. Każdy pewnie wie, co to brak czasu. Postaram sie już teraz częściej zaglądać, mam też zresztą nowy laptop, który musiałam opanować i wgrać tam wszystko, czego potrzebuję.
Pozdrowionka

6 komentarzy:

xgalaktyka pisze...

Gosiu w takim razie życzę Wam powodzenia w budowie domu:)
Bałwanek uroczy i najważniejsze,że ponownie wróciłaś do zabawy:)
Pozdrawiam ciepło
K.

Alicja pisze...

Lubię takie małe hafciki. Pozdrawiam :-).

Natalia F pisze...

Bardzo fajny bałwanek :)

Bożena S pisze...

Śliczny hafcik :)

Swiatmariolki pisze...

Śliczny bałwanek.

Świat Nicią Malowany pisze...

śliczny bałwanek, jeszcze troszkę i pojawisz się na starych torach :)