:)

:)

niedziela, 18 marca 2018

Podsumowanie wymianki na Dzień Kobiet

Krótkie podsumowanie wymianki - cieszę się, że wszystko dotarło, wszyscy się wywiązali... poza pocztą, ale do tego to chyba trzeba będzie przywyknąć.
Prezenty, jakie przygotowaliście:
Lucyna dla Magos - wytyczną były motywy łowickie

Magos dla Mafaldy - miała być niespodzianka
brak zdjęcia
Mafalda dla Lucyny - wytyczna to kwiaty

Kasia G. dla anko - brak jaskrawych kolorów

anko dla Beaty - kwiaty

Beata dla Edyty - lawenda

Edyta dla Ani - owady

Ania dla Kasi G. - odcienie szarości i błękitu

Jola dla tintalle - niespodzianka

tintalle dla mnie - motywy marynistyczne

Ja dla Joli - słoneczniki

Myślę, że mogę uznać wymiankę za udaną. Mam nadzieję, że wszyscy są zadowoleni z upominków. Będę myśleć nad kolejną wymianką:)Macie jakieś pomysły?


8 komentarzy:

Edyta pisze...

Ale super upominki przygotowałyście.

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy. Ja jestem przeogromnie szczęśliwa z zawartości mojej paczuszki i mam ochotę na więcej. 😊

BEATA-BECIA pisze...

Świetne prezenty i najważniejsze ,że wszyscy zadowoleni !
A może taka wymianka ,coś dla kogoś co nie umie zrobić ..... mnie się niezmiennie marzy frywolitka ??

Krysia pisze...

Gosiu! Ale pięknie wszystkie się wymieniłyście - Pozdrawiam Serdecznie

Zacisze Lenki pisze...

Widać, że wymianka bardzo udana.

Lucyna pisze...

Dziękuję za udaną zabawę. Może teraz jakś wiosenna-kolory lub kwiaty? Pozdrawiam

marysse pisze...

Cudowna zabawa i świetne te wasze paczki :)

Lidzia pisze...

Informuj mbie Kochana o rych wymiankach 😆