:)

:)

środa, 3 stycznia 2018

Wymianki

Witam Was w nowym roku :)
Dzisiaj przychodzę z propozycją wymianek. Długo sie zastanawiałam, czy w ogóle je zaproponować.... pomyślałam jednak, że spróbuję :)
Pierwsza to wymianka z okazji Dnia Kota

Dzień Kota jest 17 lutego, i do tego czasu paczuszki mają znaleźć się u naszych par wymiankowych. W paczce oczywiście coś z motywem kota ( najlepiej własnoręcznie zrobione, ale dopuszczam też coś kupionego), karteczka z kotem (zasada jak wyżej),przydasie, może też być dodatkowo cos dla kota (ale nie musi).Do tej wymianki nie dorzucamy słodyczy, można smakołyk dla kota( niekoniecznie). Zapisy do 15 stycznia

Druga propozycja to wymianka na Dzień Kobiet

Paczuszki oczywiście muszą się znaleźć na miejscu do 8 marca. W paczuszce powinna być karteczka ( najleiej własnoręcznie zrobiona)oraz coś z motywem, który wybierze sobie osoba obdarowywana. Po zapisach wysyłacie mi maila z adresem i ulubionym motywem, np. ktoś uwielbia folk, ja to przekazuję osobie, która robi prezent dla tej osoby :)Do paczki dorzucamy przydasie i coś dobrego :) Zapisy do 20 stycznia, żeby zdążyć z przygotowaniem prezentu.

Ogólne zasady wymianek - po zapisach piszecie maila (kgosia@vp.pl) z adresem, adresem bloga,zgodą lub jej brakiem na wysyłkę za granicę, oraz piszecie, o którą wymiankę chodzi, i ewentualnie wybieracie motyw swojego prezentu. Paczki wysyłamy tak, żeby można było je śledzić. Wymianka dla osób prowadzących w miarę regularnie bloga, zastrzegam sobie też prawo nieprzyjęcia osób, które już kiedyś nie wywiązały się terminowo z wymianek, lub wcale nie zajmują się rękodziełem, bądż też mają blogi tylko na candy, itd. Po wysłaniu paczki proszę o wiadomość, zdjęcie zawartości i numer nadania :)

No to teraz czekam, czy ktoś będzie chętny...

20 komentarzy:

Cinka26 pisze...

Witam, z chęcią zapiszę się na kocią wymiankę :o)

Pasje Magos pisze...

Ja byłabym chętna na kobiecą ;)

Bożena S pisze...

Zapisuje się na kocią wymiankę :)

Unknown pisze...

Ja poproszę o wpisanie na kobieca wymianke. :)

Lucyna pisze...

A ja się zapiszę na obie, jeśli można:)

Krysia pisze...

Gosiu! Wspaniały pomysł na wspaniałe wymianki- Pozdrawiam Serdecznie

Jagna pisze...

bardzo fajne zabawy :) z chęcią bym wzięła udział, ale boję się że nie dałabym rady czasowo :(

marysse pisze...

Genialne wymianki, bardzo podobają mi się te pomysły. Szkoda, że nie zajmuję się rękodziełem :)

Anko pisze...

Trzeba miło zacząć Nowy Rok. Lubię prezenty rozdawać , lubię dostawać. Zgłaszam się do obu wymianek.

szczęśliwy zakątek pisze...

Bardzo chętnie zapiszę się na obie wymianki:)Wysyłka na terenie PL:)

eda-1 pisze...

To ja się też zapisuję na obie:) Pozdrawiam.

Mafalda&Mouse pisze...

Bardzo fajna propozycja zabaw. Chętnie wezmę udział w obu wymiankach

Joanna pisze...

Witaj
piszę się na kocią wymiankę :)

Sikoreczka pisze...

Ciekawe te obie wymianki. Na razie się im przeglądnę. Wyglądają zachęcająco i z czasem dołączę. Pozdrawiam!

Ksenia J pisze...

Chętnie się zapisuję na kocią wymiankę. :)

Mariola pisze...

Zgłaszam się na kocią wymiankę

Anja pisze...

Chętnie zapiszę się na kobiecą wymiankę :)

tintalle00 pisze...

Nie wiem czy mogę bo zaniedbałam bloga ale bardzo chętnie zapisała bym się na kobiecą wymiankę

jolajka pisze...

W ostatniej chwili
Chętnie zapisuje się do kobiecej wymianki

Etoile pisze...

Szkoda ze sie spoznilam