:)

:)

poniedziałek, 22 stycznia 2018

SAL x 3

Lubię takie zabawy :)
Jako pierwszy dzisiaj cudny kotek z zabawy u Gosi


Kociak został przeznaczony na bombkę, właściwie wszystkie będą na bombkach :) Długo mi się takie kocie bombki marzyły :)
Teraz zabawa u Kasi, czyli podróż do Francji, w moim przypadku oczywiście do Paryża. Byłam tam daaaawno temu..


Wymyśliłam sobie takie znaczki, później powstanie z tego patchworkowa poduszka.
I ostatnia na dzisiaj zabawa, czyli "Choinka 2018" u Xgalaktyki


Z tego domku jestem bardzo zadowolona ( dzięki Gosiu)i na pewno powstaną kolejne.


21 komentarzy:

Anna Iwańska pisze...

Wow.. Gosiu genialne są wszystkie hafty. Cudny kotek bombki będą śliczne. Pomysł na patchworkowa poduszkę super , ale ten domek to mnie powalił na kolana, jest genialny !!! Gratuluje pięknych haftów i świetnych pomysłów na ich zagosopdarowanie
Pozdrawiam

Promyk pisze...

Wszystkie realizacje są fantastyczne, a najbardziej zachwycił mnie domek.:)

Ef-ka Ewa Flor pisze...

Gosia! twoje prace są wspaniałe!

Sikoreczka pisze...

Wspaniałe są Twoje hafty. Bardzo urocze.

Ula K. pisze...

Piękne hafty :) DOmek jest mega!!!!!!

Czarna dama pisze...

Domek jest zdecydownie numerem jeden, cudny. Oj chyba też taki sobie kiedys zrobię, bo wzór leży tylko nie ma kiedy nad nim usiąść :)

Krysia pisze...

Gosiu! Wszystkie Hafciki są Przepiękne, Ale najbardziej podoba mi się kotek jest taki słodki - Pozdrawiam Gorąco

marysse pisze...

Przepiękne twory. A domek jest rewelacyjny, cuda stworzylas :)

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Kicia wygląda jak żywa :) Domek również wspaniały. Muszę do nich wrócić bo marzy mi się cała wioska domków.

karolina pisze...

Przecudne prace! Zauroczył mnie ten haftowany domek, jest wspaniały!
Pozdrawiam cieplutko:-)

xgalaktyka pisze...

Wspaniałe hafty poczyniłaś ale domek jest po prostu - rewelacyjny !!!
Jestem pod wielkim wrażeniem :D
Serdeczności zasyłam.
K.

Mój świat rękodzieła pisze...

Piękne hafty, ale domek - mistrzostwo! piękność!

Iwona pisze...

Piękne prace!
Domek jest moim faworytem :-)

damar5 pisze...

Wspaniały domek , bardzo oryginalna praca :)
Poz.Dana

AsiaB pisze...

Śliczne hafciki:)

eda-1 pisze...

Domek rewelacyjny. Bardzo fajny pomysł z poduszką z haftami z Podróży dookoła świata. Pozdrawiam.

Ivona pisze...

Sliczne hafty.

Katarzyna pisze...

Fajny pomysł z tym znaczkiem pocztowym

Lucyna pisze...

Piękne prace!
A znaczek rewelacyjny :)

Ulcia pisze...

Świetne prace, domek - cuuuudo!
Pozdrawiam słonecznie

Lady Savage pisze...

Bardzo uroczy jest ten domek :3, bombka z samochodzikiem również :)