:)

:)

środa, 18 października 2017

Magnesiki

Na poczatku chciałam podziękować tym, którzy wyślą karteczkę dla Michała, i troszkę go opisać. Michał lubi kolor zielony, kocha koty... Interesuje się techniką we wszystkich chyba jej dziedzinach, uwielbia ogladać "Katastrofy w przestworzach", o samolotach wie chyba wszystko. Lubi też program "Jak to jest zrobione", a na kierunek wycieczek wybiera kopalnie, muzea techniki, a ostatnio byliśmy w elektrowni Rybnik (akurat był dzień otwarty). No po prostu fajny i bardzo pracowity chłopak, tylko samotnik...

A teraz będę się chwalić :)
Za udział w karteczkowej zabawie u Asi dostałam magnesiki :)

W paczuszce była jeszcze karteczka, zakładka i herbatka

Wymieniłam też magnesik z następną Asią

Asia właśnie ogłosiła wymiankę magnesową...

4 komentarze:

mam_i_ja pisze...

Oj, a ja tak chciałam podesłać Ci magnesik z Kątów a tam po sezonie wszystko zamknięte :(

Anna Iwańska pisze...

Fajne Gosiu że napisałaś małe co nieco o Michale.
Magnesiki super
Pozdrawiam

Krysia pisze...

Gosiu! Świetne Magnesiki dostałaś - Pozdrawiam Gorąco

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Jakie ładne magnesiki.