:)

:)

środa, 11 kwietnia 2012

Wymianki i podaj dalej

Święta minęły, a ja nie zdążyłam pochwalić się prezentami z wymianki świątecznej u cohenny. Moją parą wymiankową była Ania
Dostałam śliczny prezent


Koszyczek z pisankami


Świetna królisia


I śliczna karteczka


Ja wysłałam



Od Imawe dostałam prześliczne jajo - ogromnie mi się podoba i bardzo dziękuję!


Obiecałam ogłosić zabawę "podaj dalej", więc 2 pierwsze osoby, które wyrażą pod tym postem ochotę na prezent dostaną niespodziankę. Postaram się wysłać niespodzianki w miarę szybko :) Zasady są chyba wszystkim znane :)

6 komentarzy:

Majalena pisze...

Super wymiankowe prezenty :)
To ja bardzo chętnie piszę się na podaj dalej. Kiedyś już dostałam niespodzianke od Ciebie i byłam bardzo zadowolona więc próbuje po raz kolejny. Pozdrawiam serdecznie.

Jagna pisze...

cudności :)
Ja też się bardzo chętnie zapiszę :)

Anonimowy pisze...

Śliczne prezenty.Pozdrawiam.

violi igłą malowane pisze...

Świetne prezenty...

imawe pisze...

Piękne prezenciki wymiankowe:)cieszę się ,że jajeczko się Tobie spodobało

PAKMA pisze...

Super prezenty :)