:)

:)

niedziela, 22 kwietnia 2012

Książki

W piątek dotarły do mnie zamówione książki. Teraz tylko potrzebne mi dużo wolnego czasu i będę próbowała się czegoś nowego nauczyć




Było też coś dla mojego synka




Książkę przeczytałam, moja siostra też, więc ogłaszam zapisy - kto chętny do przeczytania, proszę o komentarz pod tym postem do piątku 27 kwietnia, w sobotę zrobię losowanie. Razem z książką poleci też oczywiście mały drobiazg


Do Pakmy dotarLa przesyłka, więc pokazuję, co zawierała

5 komentarzy:

imawe pisze...

Ciekawe pozycje książkowe nabyłaś:)na a przeczytanie książki jestem chętna-spróbuję:)

KasiaN pisze...

Oj, wszystkie te książki, które nabyłaś, również i mnie by zainteresowały, moją Izę również:) U Pakmy podziwiałam wczoraj to, co dostała, ten motyl na karteczce jest zachwycający!

Aga pisze...

super ksiazeczki czekam za tem na nowe Twoje prace :)

PAKMA pisze...

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziekuje!!!!

Isana pisze...

Ja z informacjami przybiegam, a tu niespodzianka. Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu. Jeśli chodzi o sprawę zasadniczą - wczoraj wysłałam kolejną kawkę. Przyjemnego haftowania!
isana88haft.blox.pl