:)

:)

niedziela, 28 lutego 2021

Dla dzieci

 Ostatnio nie mam jakoś ochoty na internet, laptopa nie włączam prawie wcale. Powolutku coś powstaje do nowego domku, ale teraz też wybieram już kafelki, kolory, myślę o meblach.... Chcielibyśmy wprowadzić się latem, więc roboty mnóstwo, w pracy też  nawał, bo troszkę obsada nam się zmniejszyła... Aktualnie powstają karteczki świąteczne, hafty na poduszki z kotami od Igiełki Moniki, no i moje marzenie - Santorini, ten wzór którego kiedyś szukałam


Tak wygląda dom z zewnątrz, ocieplony, ta nasza część oczywiście beż firanek jeszcze, więc widać bajzelek.

A z hafcików powstały jakiś czas temu kwadraciki na "Kołderki za jeden uśmiech", tych prześwitów w rzeczywistości nie widać, a na zdjęciu okropne...






3 komentarze:

NTFY kod pisze...

Piękne, urocze prace. Pozdrawiam :)

Simon Durochefort pisze...

Witam Panią lub Sir
Uczciwość i szczerość to dwie rzeczy, których brakuje stronom. Jestem prywatnym pożyczkodawcą i oferuję pożyczki poważnym osobom, które mogą mi dobrze spłacać przy oprocentowaniu 3% rocznie. Moje warunki oferty kredytowej są bardzo przejrzyste i proste bez protokołu. Proszę o kontakt, aby uzyskać więcej informacji.

E-mail: simondurochefort@gmail.com

Aleksandra pisze...

Bardzo podobają mi się takie hafty