:)

:)

piątek, 17 sierpnia 2018

Wakacyjna wymianka

Bożena zorganizowała wakacyjną wymiankę. W takiej po prostu musiałam wziąć udział :)
Moja parą była Agnieszka
Dostałam takie cudeńka


Ja przygotowałam kilka drobiazgów, oczywiście motywem przewodnim było morze :)

Jestem bardzo zadowolona z tej wymianki, mam nadzieję, że Agnieszka też :)Dziękuję!

Aaaa jeszcze muszę się pochwalić :) W poniedziałek zaczynam nową pracę, nareszcie w swoim zawodzie :)Kto pierwszy zgadnie w jakim, dostanie zakładkę do książki :) Zrobię, jak będę wiedziała do kogo poleci :)Tych, co mnie znają prywatnie proszę o niepodpowiadanie ;)

10 komentarzy:

Zacisze Lenki pisze...

Bardzo udana wymiana, wspaniałe niespodzianki.:) Gosiu widzę Cię jako sympatyczną bibliotekarkę.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

BEATA-BECIA pisze...

Widziałam już tę wymiankę u Agi i jestem nią oczarowana ! Wymianka od serca i na bogato :))
To świetnie ,że dostałaś wymarzoną pracę , ja jestem z zawodu bibliotekarka , ale oprócz stażu niestety nie pracowałam w swoim zawodzie , a tak kocham książki :)

Ksenia J pisze...

Wymianka przepiękna, a prezenty w Twoim wykonaniu bardzo mnie zachwyciły. Powodzenia w nowej pracy i przede wszystkim miłej atmosfery życze :) Zgaduje, że chodzi o bibliotekę albo może coś w szkolnictwie, albo... :) nie mam pewności..

Jagna pisze...

Śliczne prezenty :)

Krysia pisze...

Gosiu! Wspaniałe prezenty dostałaś, Piękna wymianka, Myślę że jesteś Nauczycielką - Pozdrawiam Serdecznie

Krysia pisze...

Gosiu! Zapomniałam napisać że Ty również Cudowny Prezent przygotowałaś - Pozdrawiam

Lidzia pisze...

...a miałam zgadywać....
Powodzenia w pracy!

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Piękne upominki,wiadomo ...podobają mi się,bowiem tak jak Ty lubię / Kocham morskie klimaciki ;)
Dziękuję Małgosiu za uroczą karteczkę urodzinową :)
Buziaczki Wielkie )****

Pasje Magos pisze...

Świetna wymianka :) Gratuluję nowej pracy :)
Obstawiam pielęgniarkę albo pracownika biurowego

Świat Nicią Malowany pisze...

:)Hmm odbstawiam że nauczyciel :), jak zwykle masz szczęscie w wymiance, super wymianka.