:)

:)

poniedziałek, 9 listopada 2015

Do kuchni

Mój mąż z moim tatą troszeczkę "podrasowali" mi kuchnię (kolorek, mebelki), więc po prostu musiałam sama coś do niej zrobić. Wzór z kotami znalazłam już dawno, kolory dobrałam po swojemu, żeby do kuchni pasowało, i mam :)

Akurat są cztery, tak jak u nas w domu :)
Własnoręcznie zrobiony zegar też mi się marzył. Bardzo długo zastanawiałam się nad grafiką, bo jest tego tyle,że można oczopląsu dostać... Ale wybrałam i jestem bardzo zadowolona

Do urodzinowej wymianki zgłosiły się 3 osóbki, którym bardzo dziękuję, już się cieszę :) Są to pomieszane-poplątane i Małgosia Zoltek, króre mają urodziny w czerwcu, oraz Lidzia, która ma urodziny w lipcu. Gdyby ktoś chciał dołączyć, to zapraszam.
Została mi też jeszcze książka nt makramy, mi na to brakuje już czasu i raczej więcej mieć go nie będę ( nauka jednak wymaga dużo czasu), u mnie leży, a może komuś się przyda.

Pozdrowionka!

8 komentarzy:

donka66 pisze...

Obrazek obłędny! Cudo! Zegar też śliczny, ale obrazek - wymiata :)

Madzia pisze...

Zarówno obrazek jak i zegar piękne, podziwiam zdolności do decoupage, jakoś dla mnie to czarna magia, a rzeczy zrobione tą techniką mnie powalają :) pozdrawiam ciepło :)

Danka Witkowska pisze...

Zegar jest piękny ,ale to obrazek dziś rządzi ,koty są zarąbiste a wzorek jest świetny .
Pozdrawiam :)

Rozmaitości Milki pisze...

Piekny obrazek, a zegarek to dla mnie bajka! Cudo!!!

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Wesoły koci obrazek i super zegar.

Ania pisze...

Ale cudowności!!! Zegar jest wspaniały. Pozdrawiam.

maurycjusz pisze...

o- mój ukochany, UFOKowy obrazek- zmotywowalas mnie, aby go wreszcie ukonczyc! ;-) pięknie Ci wyszedł, a zegar powala na kolana!

Świat nicią malowany pisze...

Kociaki jak marzenie! Obrazek też by podpasywał do mnie do kuchni kolorystycznie :)