:)

:)

sobota, 14 kwietnia 2012

Lubię to zdjęcie!

Modrak ogłosiła świetną zabawę fotograficzną pod nazwą "bardzo lubię to zdjęcie"



Bardzo lubię robić zdjęcia i ulubionych mam mnóstwo. Ale po krótkim zastanowieniu wiedziałam, które pokażę

Marcin był tak bardzo zajęty zabawą w piasku, że nie zauważał niczego innego, i wydaje mi się, że to widać na zdjęciu :)

Prezenty z zabawy "podaj dalej" polecą do Majaleny (adres mam) i Jagny, którą proszę o maila z adresem. Postaram się wysłać w miarę szybko, jednak może to być dopiero po komunii....

5 komentarzy:

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Bardzo osobiste zdjęcie, nie dziwię się że je lubisz :-) Pozdrawiam i miłego weekendu

PAKMA pisze...

Faktycznie zabawa pochlonela go na calego :) Pieknie uchwycilas ten moment!

Modrak pisze...

Super zdjęcie!
Synek rzeczywiście pochłonięty zabawą maksymalnie.

KasiaN pisze...

Super fotka! I właśnie takie niepozowane są najpiękniejsze.

Kasia z Różności pisze...

Bardzo lubię takie zdjęcia :)
Pisałam do Ciebie maila -doszedł, bo czasami mam z tym problemy?