:)

:)

środa, 21 marca 2012

Losowanie i karteczki

Dzisiaj miałam zabiegany dzień, więc z losowania zdjęć nie ma, bo chłopcy wyciągali losy dosłownie przed chwilą, leżąc już w łóżkach. Kolczyki - koniczynki i kolczyki z ptaszkami polecą do Edyty. Edyto - proszę o maila z adresem.
Nagrodę główną wylosował Marcinek. Michaś też chciał losować, więc nagroda pocieszenia - kolczyki polecą do Imawe. Adres mam, o ile się nie zmienił :)
Żeby nie było tak całkiem bez zdjęć, to pokażę karteczki. Ostatnio trochę ich robię







8 komentarzy:

Daniela pisze...

Gratulacje dla dziewczyn!A karteczki przepiękne!

Aga pisze...

piekne karteczki zwlaszcza te z koniczyna i biedroneczka :)

Majalena pisze...

Gratulacje dla zwycięzców :)
Pozdrawiam serdecznie

Edyta pisze...

Ale super!!! Kolczyki są świetne - moje uszy są wdzięczne :)))

imawe pisze...

Gosiu-cieszę się bardzo:)Adresik jeszcze się nie zmienił:)Pozdrowionka dla chłopców:)Gratulacje dla Edytki:)TOBIE- WIELKIE- DZIĘKUJĘ!!!

imawe pisze...

Tak się uradowałam,że karteczek nie pochwaliłam-piękne są!!!

Gogusia pisze...

Karteczki śliczne, gratulacje dla dziewczyn

Jagna pisze...

super :0