:)

:)

wtorek, 27 grudnia 2011

Wróciłam....

Dzisiaj wróciłam do domku, chłopcy zostali jeszcze u mojej mamy. Pora nadrobić przedświąteczne zaległości blogowe...
W anielskiej wymiance prezent dla mnie przygotowała Aleksandra Nut



Ja przygotowałam paczuszkę dla Lusiaczki



Mam nadzieję, że paczuszka się spodobała, ja jestem bardzo zadowolona z tego, co dostałam

Nie wszyscy niestety w pełni wywiązali się z wymiankowych założeń.
Od 2 osób nie mam żadnego potwierdzenia wysyłki wymiankowej paczuszki, nie odpowiadają na maile... Mam nadzieję, że wszystkie prezenty doleciały do celu, może jeszcze niektóre są w drodze... Jeśli ktoś nie dostał - piszcie na maila.

6 komentarzy:

Daniela pisze...

Fajna wymianka!

KasiaN pisze...

Śliczne prezenty! Bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę.

Edyta pisze...

Śliczne podarunki :)

Aga pisze...

piekne prezenty :) moje paczuszka juz doszly :) i ja tez dostalam wkrotce pcohwale sie na blogu :)
Dziekuje za zabawe i swietna organizacje :)
Pozdrawiam

imawe pisze...

Gosiu piękne prezenciki:)dziękuję za zorganizowanie tej super wymianki i czekam na dalszą jej edycję:)

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Oczywiści że jestem zadowolona :-) i dziekuję za super zabawę! Pozdrawiam