:)

:)

poniedziałek, 7 listopada 2011

Wymianka anielska - organizacyjnie

Adresy już poleciały. Jedna osoba nie podała swojego adresu, więc niestety nie weźmie udziału w wymiance. Dla przypomnienia - w paczuszce powinno znaleźć się coś anielskiego własnoręcznie zrobionego, do tego coś słodkiego i przydasie. Paczuszki wysyłamy tak, aby dotarły do adresatki najpóźniej do 20 grudnia, i w tym dniu chwalimy się na swoich blogach. Proszę też o zdjęcie zawartości paczuszki i skan dowodu nadania.
A teraz lista osób, które biorą udział w zabawie
4. ewa
13. joanna
24. Lucyna
26. Ja

Mam nadzieję, że wymianka będzie udana w 100%

2 komentarze:

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

A ja już większość mam gotowe, ale poczekam trochę z wysłaniem żeby była paczka w grudniu :-) Pozdrawiam słonecznie

M(aniek) pisze...

Lusiaczku to tak jak ja :D
zaczynam kompletować prezent od momentu zapisania się ;D