:)

:)

środa, 5 sierpnia 2020

Może wymianka?

Dawno nie brałam udziału w żadnej wymiance, i tak mnie naszło, że może ktoś byłby chętny? Wakacje w tym roku są jakie są, we wrześniu miałam lecieć na Kretę, niestety dzisiaj z bólem serca przełożyłam wyjazd na przyszły rok... I tak pomyślałam o wymiance podróżniczej - osoby zgłaszające się podałyby swój ulubiony kraj, region, osoba robiąca upominek zrobiłaby prezent wg tych wytycznych... Co Wy na to? Znajdzie się ktoś chętny? Ewentualne zapisy pod tym postem do 15.08, paczuszki do końca września..

5 komentarzy:

Anna Iwańska pisze...

Nie żebym nie czytała.. ale sorki w wymiankach nie biorę udziału już od dawna, poza tym czasu kompletnie bark na robienie czegokolwiek poza zabawami. Ale mam nadzieję Gosiu że znajdziesz chętnych.
Pozdrawiam

Bożena S pisze...

Świetny temat na wymiankę, A jako że długi termin na wysyłkę to z przyjemnością się zgłaszam :)

Lidzia pisze...

Chętna!

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Super temat bardzo lubię wymianki ale u nas są ograniczenia związane z wirusem :( Myślałam,że w tym roku spotkamy się osobiście cały czas trzymam zaległą paczuszkę dla Ciebie ale niestety z wyjazdu nici. Boję się wysyłać paczuszkę bo ostatnio nawet kartki mi nie dochodzą a na polecony przez wirusa nie dają gwarancji na poczcie :(

Selennea pisze...

Szkoda że się spóźniłam... ostatnio porządkując zdjęcia znalazłam zdjęcia ze starych wymianek w których brałam udział i tak zatęskniłam za tym.