:)

:)

niedziela, 8 grudnia 2019

Skrzyneczki

Znowu długo mnie nie było... Tzn. do Was zaglądam regularnie, ale na pisanie to już mi nie starcza czasu... Nasz nowy domek rośnie, właściwie juz urósł, teraz zima, to mąż powoli będzie robił instalację elektryczną itd, oczywiście jak mrozów nie będzie. Wiosną będziemy robić cały środek.
Na Aliexpress znalazłam mój wymarzony zestaw do haftu z poprzedniego posta, teraz czekam, aż do mnie dotrze. Robótkowo coś tam robię, ale bardzo malutko, czasu brak, w końcu zima to sezon w aptece, więc i roboty dużo. Ostatnio też i lekarzy odwiedzam ze starszym synem, ma problemy z kolanem. Muszę go na szybko umówić na rezonans i okaże się, w jakim stopniu rzepka jest uszkodzona. Jak mocno, to czeka go operacja, której się boimy - moja mama po zwykłej artroskopii ma strasznie uszkodzone kolano, od operacji minęły już 2 lata, a noga spuchnięta, boli, utyka... Ja wiem, że lekarz, do którego chodzimy jest bardzo dobry, klinika sportu z Żorach też, ale zawsze coś może się nie udać, a on ma tylko 17 lat....trzymajcie kciuki, żeby operacja nie była potrzebna....

Dzisiaj pokażę zaległości - skrzyneczki zrobione już dawno

Zdjęcia ostatniej skrzyneczki zapomniałam zrobić, więc jest zrobione telefonem przez obdarowaną...
Zmykam, jutro czeka mnie pracowity dzień... W następnym poście pokażę może zdjęcia z budowy :)

5 komentarzy:

Zacisze Lenki pisze...

Piękne skrzyneczki Gosiu. Na wieczkach przykleiłaś serwetki czy papier? Zdrowia dla Młodego. Pozdrawiam serdecznie.

Pasje Magos pisze...

Świetne skrzyneczki :)
Dużo zdrowia dla Syna i czekam na zdjecia z budowy :)

BEATA-BECIA pisze...

Piękne skrzyneczki , a ta z fiołkami skradła moje serce :))
Fajnie ,że domek rośnie !

eda-1 pisze...

Przepiękne te Twoje skrzyneczki:) Pozdrawiam

Agata pisze...

Pracowity czas za Toba !:)