:)

:)

niedziela, 17 lutego 2019

Karteczka

Znowu karteczka do zabawy u Ani


Tym razem wybrałam zielony, fioletowy i biały

Ostatnio nic nie pokazuję, bo też właściwie nic nie robię... Mam parę rzeczy do pokazania z zaległości, i to stopniowo będę pokazywać, bo blog mi kurzem zarośnie... Haftuję jeden obiecany obraz, ale powoli mi idzie, bo i czasu brak w tygodniu, zostają tylko weekendy, i wena jakoś umknęła... Niech wróci jak najszybciej, niech przyjdzie wiosna, ciepełko, bo ciągle zmęczona jestem i na nic nie mam siły. Życzę Wam miłego wieczoru, i znikam, chwilkę jeszcze z mężem posiedzieć, a potem spać, bo rano do pracy...

8 komentarzy:

Anna Iwańska pisze...

Dziękuję, Gosiu że pamiętasz o mojej zabawie i mimo braku czasu i weny zawsze jakąś fajną kartkę zrobisz.
Hafcik uroczy.
Pozdrawiam serdecznie

Ef-ka Ewa Flor pisze...

śliczny hafcik!

tintalle00 pisze...

Śliczna karteczka.Chyba to przesilenie bo i ja mam jakiegoś leniucha.

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Bazie kojarzą się z wiosną. Piękna karteczka.

Natalia F pisze...

Piękna kartka :)

elelia pisze...

Fajna wiosenna karteczka :) Też czekam na wiosnę ;)

Izabela Hebda pisze...

Cudny hafcik bazi zdobi Twoją karteczkę. Ja przez ciepłą pogodę zajęłam się porządkami i teraz brakuje czasu na krzyżyki.

Świat Nicią Malowany pisze...

Śliczna karteczka, a weną się nie martw, ona taka jest :) przychodzi i odchodzi :) a u Ciebie zrozumiałe teraz, gdy macie remont.