:)

:)

środa, 11 lipca 2018

Lipcowe zabawy

Na szybko wszystkie zabawy lipcowe, bo już sie pakuję, czekamy tylko na Marcina, aż wróci z obozu i jedziemy na rodzinny urlopik :)
Na początek lift u Ani
oryginał

i mój lift

Raczej to nie będzie mój ulubiony sposób na karteczki...
Kartka wielkanocna do Magos
Wytyczna - baranek


Mapka u Uli - do mapek już się przyzwyczaiłam...


Nieskromnie powiem, że mi się ta karteczka podoba, choć na poczatku podchodziłam do tych tagów tak z dystansem...
I ostatni na dziś hafcik do zabawy "Choinka 2018" u Xgalaktyki

Powstanie z tego zawieszka
Tyle na dzisiaj, będę zaglądać do Was...
A jeszcze moje pazurki wakacyjne, bo dzisiaj akurat byłam je zrobić

Do zobaczenia po urlopie!

19 komentarzy:

Anna Iwańska pisze...

Małgosiu przede wszystkim udanego urlopu , pazurki extra zwłaszcza te kotwice :-)
Kartki jak zawsze u Ciebie perfekcja w krzyżykach i super oprawione. Świetny ten hafcik z rękawiczką.
Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

karolina pisze...

Udanego wypoczynku Wam życzę!
Kartki piękne i fajne hafciki, a baranek jest super:-)
Pozdrawiam cieplutko:-)

BEATA-BECIA pisze...

Kartki urocze , lubię takie haftowane , mają duszę :)
Oooo pazurki ekstra !! Udanego urlopu i czekam na pocztówki :))

Pasje Magos pisze...

Śliczne kartki i pazurki :)

Edyta pisze...

Udanego urlopu.
Kartki fajne a pazurki w stylu marynistycznycm- urlop pewnie nad wodą :)

a-lenka pisze...

Kartki wszystkie piękne. Wakacyjne paznokcie rewelacyjne. Udanego urlopu :)
Pozdrawiam Alina

Ef-ka Ewa Flor pisze...

Pazurki- jaaaaaaaaa!!!!!!!! fajne karteczki! Niesamowicie podoba mi się ta rękawiczka- mam nadzieję, że pokażesz gotowa zawieszkę? Buźka!

Zacisze Lenki pisze...

Cudne karteczki Gosiu.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego urlopu.:)

Krysia pisze...

Gosiu! Miłego Rodzinnego wypoczynku, Karteczki wszystkie są Przepiękne - Pozdrawiam Cieplutko

małe-niespodzianki pisze...

Cudne kartki :) też myślałam o tej owieczce ale jednak stwierdziłam, że w tym miesiącu nie dam rady. Pozdrawiam serdecznie

Haft i Patchwork pisze...

Śliczne hafciki i pięknie oprawione w karteczkach:)

Natalia F pisze...

Przepiękne karteczki i śliczne hafty wykorzystałaś :) A pazurki bardzo fajne

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Piękne karteczki. A letnie pazurki w morskich klimatach bomba!

xgalaktyka pisze...

Gosiu ta rękawiczka jest rewelacyjna !:)
Pozdrawiam ciepło:)

tynka pisze...

Przefajne karteczki...szczególnie ta do mapki w zabawie u Uli...
I ten hafcik na ostatnim zdjęciu słodki!
Pozdrawiam

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Świetne karteczki Małgosiu:)
Ta z tagami dla Ulci super !!!
Motywy morskie nawet u Ciebie na pazurkach 😉 Ech cudne !!!
Miłego, udanego wypoczynku na urlopie życzę Tobie i Twoim najbliższym 😙🙂

nawanna pisze...

Świetne karteczki!
Pozdrawiam:)

Ula K. pisze...

Pazury extra!
Karteczka rewelacyjna! Bardzo fajny pomysł na tagi :)

Świat Nicią Malowany pisze...

Cudowne karteczki, a pazurki ale zajebiste! No po prostu wspaniale wpisują się w Twoją osobę.