:)

:)

piątek, 15 czerwca 2018

Czerwcowe karteczki

Pora na karteczki :)
Karteczka do zabawy u Ani
Tym razem bingo

Wybrałam białą bazę, tekturkę i haft

Drugie zdjęcie pokazuje tą białą bazę

Kolejna karteczka jest minimalistyczna, wykonana wg mapki Uli


Gwiazdki to haft matematyczny
I ostatnia na dzisiaj - wielkanocna do zabawy u Magos
Wytyczna to bazie


Na dzisiaj to tyle. W lipcu będę musiała się pośpieszyć z zabawami, bo mój miesiąc skończy się 15 lipca. Potem urlopik!
Michał miał wczoraj komers kończący gimnazjum. Normalnie się wzruszyłam, że mam już takiego dużego syna... A niedawno taki malutki...

Egzamin gimnazjalny zaliczył bardzo dobrze, teraz czekamy, czy dostanie sie tam, gdzie sobie wymarzył...

13 komentarzy:

karolina pisze...

Przystojniak z Twojego Syna:-) Dzieci szybko dorastają...moja córcia też w tym roku kończy gimnazjum;-)
Kartki przepiękne:-)
Pozdrawiam serdzcznie:-)

Anna Iwańska pisze...

Gosiu karki jak zawsze świetne, Twoje hafty zachwycają zawsze. Z syna fajny chłopak i na pewno dostanie się do wymarzonej szkoły.
Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

BEATA-BECIA pisze...

Kartki ekstra , a ta z kwiatkiem oczarowała mnie :)
Syn to już facet !!

Krysia pisze...

Gosiu! Karteczki są Prześliczne, Masz Przystojnego Syna, A czas niestety leci za szybko :-) - Pozdrawiam Serdecznie

Hafciarka pisze...

śliczne karteczki, gratuluje tak zdolnego Syna ;)

Mój świat rękodzieła pisze...

Super kartki, a syn przystojniak jak się patrzy:)

Małgosia X pisze...

Gosieńko, przepiękne kartki. Gratuluję tak wspaniałego syna.

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Gosiu,naprawdę śliczne karteczki :)
A synuś kurcze jak wyrósł !!! Życzę,by spełniły się Jego i Wasze ( rodziców ) marzenia :)
Pozdrawiam ciepło :)*

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Moją uwagę skupiła karteczka minimalistyczna. Wszystkie są śliczne ale haft matematyczny i gwiazdeczki na pierwszym miejscu u mnie :-)

Mój świat kolorów pisze...

piękne kartki, gratuluję zdolnej pociechy:))

Dorota ma kota pisze...

Hafty mnie urzekły...
Zimowa to piękny CaS-ik

A Młodzieży życzę szczęścia, zeby trafiła tak gdzie gdzie trzeba.

Ula K. pisze...

Piękne kartki :)

Świat Nicią Malowany pisze...

Cudowne karteczki, wszystkie bardzo urokliwe, a synek jaki duży, ja z obawą patrzę na moje szkraby, tak szybko rosną.