:)

:)

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Karteczki

Witajcie :)
Trochę mnie nie było, ale też kilka ciężkich dni za nami.... Jakoś nie miałam siły nic pokazywać, ani nic robić...Wiem, że nie wyrobię się na niektóre zabawy, niestety muszę z kilku zrezygnować.
A dzisiaj karteczki - z tych zabaw nie zrezygnuję na pewno :)
Jako pierwsza leci kartka do zabawy u Ani
W tym miesiącu bingo

Wybrałam motyw religijny, tekst i kolor biały

Kolejna karteczka do Uli, wg mapki


I ostatnia dzisiaj - karteczka wielkanocna do zabawy u Magos


Tyle na dzisiaj :) W tym tygodniu muszę pokazać wszystkie hafciki do różnych zabaw, bo na majówkę jedziemy na kilka dni odetchnąć całą rodzinką.

10 komentarzy:

Zacisze Lenki pisze...

Cudne karteczki Gosiu. Czym robiłaś napis? Pozdrawiam cieplutko i życzę udanej majówki.:)

Anna Iwańska pisze...

Gosiu super Twoje hafty i kartki z nimi . Ostatnio coś wszyscy maja zdecydowanie mniej czasu. Zabaw dużo , chciałoby się być wszędzie a czas niestety nie jest z gumy.
Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

Mój świat rękodzieła pisze...

Super kartki Gosiu:)

Małgosia X pisze...

Gosiu, prześliczne karteczki.
Udanej majówki.

Krysia pisze...

Gosiu! Bardzo Śliczne karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

BEATA-BECIA pisze...

Eleganckie kartki :) Mnie najbardziej podoba się bożonarodzeniowa kartka :)

Ef-ka Ewa Flor pisze...

świetne karteczki!

Haft i Patchwork pisze...

Super karteczki :)

Natalia F pisze...

Rewelacyjne hafciki i śliczności z nich powstały:)

Ula K. pisze...

Karteczki z haftem to to co tygryski lubią najbardziej :)