:)

:)

piątek, 28 kwietnia 2017

Wysyp kartek :)

Rzutem na taśmę - karteczki na wszystkie zabawy.
Karteczki do zabawy u Ani
W tym miesiącu projektantką jest Czarna Dama

kartka z misiem

w kształcie jajka

Żłóbek


karteczka do zabawy u Uli - wg mapki


Karteczka do zabawy u Inki
Tm razem inspiracja jest grafika

Moja interpretacja

Ostatnie karteczki do zabawy u Magos

Kartka z babeczką

i z motylem

Ufff, wszystkie :)Myślałam, że nie zdążę...Mąż miał wczoraj operowane kolano, więc moje nerwy, stres, a do tego ogrom nauki... ale dałam radę, z Mariuszem też ok, więc napięcie opadło...

18 komentarzy:

agula pisze...

Cudne hafciki, podziwiam ja nie dałam rady w tym mies nic wyszyc. Piękne karteczki:-)

Małgosia X pisze...

Wysyp naprawdę cudownych kartek.
Pozdrawiam serdecznie.

Artemysz pisze...

hafty piękne, kartki piękne...

Ewa Gawlik pisze...

Piękne karteczki! :)

Krysia pisze...

Gosiu! Karteczki są wszystkie prześliczne, wszystkie wyszywane,Podobają mi się wszystkie ,Ale najbardziej spodobał mi się żłóbek - Pozdrawiam Cię Gorąco
Gosiu! Masz męża Mariusza a ja mam Syna Mariusza :-)

eniutek pisze...

Cudne haftowane kartki !!!!!!

Ula K. pisze...

Śliczne karteczki :)

Anna Iwańska pisze...

Czasem się zastanawiam kiedy znajdujesz czas na te wyszywane kartki, Hafty jak widze w tym miesiącu bardzo pracochłonne , Piękny jest misio i cudny ten hafcik z motylem oba wyglądają na dość spore. Pozostałe kartki też są rewelacyjne !!!
Pozdrawiam Serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.
P.S. Gosiu na jakiej ulicy jest ta hurtownia w Raciborzu gdzie kupujesz te małe bloki?

Hafciarka pisze...

Piękne kartki, każda pomysłowa i oryginalna

Haft i Patchwork pisze...

Piękne kartki i wszystkie z hafcikami, sporo pracy:)

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Piękny wysyp kartek! Zdrówka dla męża i powodzenia na egzaminach.

Ulcia pisze...

Piękne karteczki! :)

Hafusiowa kraina pisze...

Piękne i jak dużo pracy! Muffinkowa i z motylkiem słodziaki! Pozdrawiam��

Barbetka pisze...

zbieram szczękę z podłogi - super hafty - podziwiam :)

zofiko pisze...

Urocze hafty pięknie wkomponowałaś w kartki. Podobaja mi się wszystkie. Pozdrawiam.

kigabet vel Ki pisze...

piękne i wszystkie haftowane - zachwycasz :)

Świat nicią malowany pisze...

Świetne prace, kapitalne wpisałaś się we wszystkie wyzwania.

James pisze...

Prześliczne są! Mnie się najbardziej spodobała wielkanocna :D