:)

:)

niedziela, 26 marca 2017

Karteczkowo :)

Na poczatek karteczki do zabawy u Ani
W marcu projektantką jest Danutka

Kartka okolicznościowa - bukiet i wstążka.. hmmmm... czy 2 tulipany to już bukiet?

Kartka wielkanocna - kogut + czerwony

Kartka na Boże Narodzenie - ośnieżone drzewo + brokat
Ośnieżone choinki, a brokatowy jest tylko napis "Wesołych świąt", bo mi ten brokat jakoś umknął... Mam nadzieję, że tyle wystarczy

I jeszcze karteczki razem

Kolejna karteczka powstała do zabawy u Uli

Ten wzór już dawno chciałam wyhaftować

I ostatnia karteczka - do zabawy u Inki
Kartka ma być patchworkowa, długo nad nią myślałam... Mam nadzieję, że spełnia wymogi :) I nawet mi się podoba...

Lubię robić te karteczki wyzwaniowe i już czekam na kolejne wytyczne :)

19 komentarzy:

Natalia F pisze...

Hafciki są rewelacyjne!!:) ciekawie je też umieściłaś i ozdobiłaś na karteczkach:)

Mariola pisze...

bardzo ładne kartki

BEATA-BECIA pisze...

No , no te maleńkie hafciki wyglądają fajnie :)
A bałwanek jest po prostu uroczy :)

Iwona pisze...

Śliczne karteczki!
Fajny pomysł na patchworkową :-)

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Świetna kolekcja kartek :)

Inka pisze...

Mnie też się podoba! Użyłaś niewielu kolorów, wszystko ładnie się łączy nie jest napchane, a powtórzony wzór wprowadza "porządek" :) fajne serie kartek, można zmienić motyw, kolory i powstają różne w odbiorze kartki :)

Ula K. pisze...

Śliczne kartki! Co jedna to piękniejsza :) rękawiczki super!!! dziękuję za udział w zabawie :)

Małgosia X pisze...

Cudne karteczki. Twoje hafciki są zachwycające.
Pozdrawiam.

Danka Witkowska pisze...

Gsoiu cudowne hafciki ,piękne karteczki z ich powstały.Te tulipany,są cudowne,myślę że dwa to już też bukiecik .
POzdrawiam ciepluśko

Krysia pisze...

Gosiu! Wszystkie karteczki są Cudowne, Tulipanki bardzo ładne - Pozdrawiam Cieplutko

Dorota ma kota pisze...

super krzyżyki! ;D

SiódmyAnioł pisze...

Podziwiam pomysłowości i biegłość w wyszywaniu :)

Anna Iwańska pisze...

Gosiu jak ja lubię Twoje wyszywane kartki, Zawsze masz takie piękne wzorki i cudnie wyszyte i oprawione. Cieszę się, że mogę je oglądać w swojej zabawie.
Piękne te tulipanki, i kogucik i bałwanek też uroczy.
A patchworkowa i z rękawiczkami też Ci się wyjątkowo udały.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

Villaewa77 pisze...

Swietne karteczki.Pozdrawiam

Boguslawa Matusiak pisze...

Wszystkie karteczki śliczne!

Hafciarka pisze...

śliczności!

piaseiza pisze...

Śliczne karteczki, ta ostatnia szczególnie mi się podoba :)

barbaratoja pisze...

Ładne karteczki !

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Gosiu śliczne karteczki wyszyłaś :)
Nie wiem już sama,który wzór bardziej mi się podoba :)
Wszystkie są cudne :)
Pozdrawiam Cię serdecznie :)