:)

:)

poniedziałek, 18 lipca 2016

Karteczki przez cały rok

Czyli karteczki do zabawy u Ani

Karteczki z biedronkami zrobiłam dwie, a to dlatego, że w czerwcu i lipcu śluby miały 2 zaprzyjaźnione pracownice Biedronki. Kartki zrobionej w czerwcu nie zdążyłam pokazać, Ania wczesniej podała tematy na kolejny miesiąc, więc postanowiłam ją zostawić na teraz :)

Karteczka z dzwonkiem - oj, zastanawiałam się nad schematem... W końcu jest, ale kiedyś już robiłam ten hafcik, tylko oprawa inna

Karteczka z baziami - tu od razu miałam pomysł na haft, choć kontury mnie dobijały....

Na zakończenie kolaż


13 komentarzy:

Villaewa77 pisze...

Swietne karteczki i super hafciki. Pozdrawiam

Kasia N. pisze...

Bardzo ładne kartki :)

Ef-ka Ewa Flor pisze...

Jak dla mnie to rewelacja! W życiu bym takich karteczek nie zrobiła...

Hafciarka pisze...

Śliczności

Ula K. pisze...

Piękne! Haftowane :)

Małgosia X pisze...

Wspaniale kartki, w ogóle podziwiam i uwielbiam haft na karteczkach.
Pozdrawiam:)

Iwona pisze...

Śliczne hafciki!
No i piękne kartki dzięki nim powstały :)
Zajączek z baziami i 🐞🐞 - rewelacja ☺

Annette ;-) pisze...

Ślubne biedronki i zajączek z baziami urocze, dzwonek elegancki, słowem - piękne kartki.

Anna Iwańska pisze...

Małgosiu i znowu cudna porcja karteczek. Twoja hafty są urocze, a Ty wiesz , że ja je uwielbiam, Krzyżyki jak od linijki prościutkie. Wzorki tez masz świetne. Trudno wybrać ta najładniejszą bo i biedroneczki w wersji ślubnej są super i zajączek z baziami i dzwoneczki . No jak nic szósteczka się należy.
Dziękuję Gosiu za udział w zabawie i możliwość oglądania Twoich haftów.
Pozdrawiam serdecznie

Hanna Pater pisze...

Widzę tu kolejna mistrzynie krzyżykowego haftu. karteczki z ich uzyciem są delikatne i perfekcyjne. Ty to potrafisz zadziwic. Wszystkie fantastyczne i urzekajace. Pozdrawiam serdecznie.

Agata pisze...

super kartki a te biedronki genialne, no i podziwiam piękne krzyżyki !!!

ewinka Nowa pisze...

Te kartki są rewelacyjne !!! Wzory haftów i wykonanie fantastyczne :-)))

AsiaB pisze...

Cudne karteczki:)