:)

:)

niedziela, 17 kwietnia 2016

Testujemy z Hobberią

Jakiś czas temu dostałam z Hobberii kilka rzeczy do testowania. Kiedyś już pokazywałam karteczkę, teraz pora na kolejną


Schemat bardzo czytelny, bardzo dobry jakościowo druk na porządnym papierze

Haftowałam na kremowej kanwie 16ct - haftuję w ręce, więc dla mnie ta kanwa jest troszkę za wiotka, na tamborek będzie ok.

Do oprawienia karteczki też dostałam kremowy komplecik - karteczkę z kopertą, też dobre jakościowo, chociaż część zakrywająca plecki robótki mogłaby być ciut grubsza

A tak prezentuje się gotowa karteczka. Poleciała na urodziny do mojej cioci, która jest miłośniczką rowerów :)
Bardzo dziękuję pani Beacie z Hobberii za możliwość testowania

9 komentarzy:

Ef-ka Ewa Flor pisze...

śliczna, pozdrawiam!

Hafciarka pisze...

super hafcik, taki sielski

Madzia pisze...

Super, bardzo piękny hafcik :)

Villaewa77 pisze...

Bardzo ladny hafcik.

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Naprawdę śliczny wzór. Kartka będzie pięknym prezentem.

Sylwia Fallopia pisze...

Śliczna karteczka. Mi się by już podobał sam fakt, że wzór jest w kolorach

mrumru pisze...

ładny hafcik :)

Asia Tworzy pisze...

O, fajny zestaw. Nie trzeba kombinować na oprawą haftu :)

Świat nicią malowany pisze...

O bardzo ładne, ciekawe w jakiej cenie. Idę sobie pooglądać ich sklepik, bo pierwszy raz trafiła na niego.