:)

:)

poniedziałek, 10 lutego 2014

Pary wymiankowe

Do wymianki jest nas nieparzyście, więc ja zrobię prezenciki dla 2 osób :)
Pary:
1. Aleksandra Sz. - Magda Iksińska
2. KasiaN - Czarna Cytryna
3. Majalena - Alina
4. MadeleineHandMade - Klemenciol
5. Małgorzata Kozłowska - Pomieszane-poplątane
6. Greenfrog - Akrimeks
7. Lusiaczka - dekupagekinii
8. Fressia Rosa - Raja Otago
9. Szczęśliwy zakątek - Agata J.
10. Asia - ja
11. Iza - ja
Zasady dla przypomnienia
- adresami wymieniacie się w parach
- finał wymianki 8.03, czyli osłodzimy sobie dzień kobiet
Zawartość paczuszki:
-prezencik z motywem babeczki, własnoręcznie robiony
-jakiś biżuteryjny drobiazg, najlepiej też ręcznie robiony
-przepis na babeczki, najlepiej sprawdzony
-kawka lub herbatka, którą wypijemy do tych pysznych babeczek
Mam nadzieję, że wszyscy się wywiążą w terminie, w razie jakichś problemów proszę o kontakt. Życzę wszystkim udanej zabawy.
Żeby nie było tak całkiem bez zdjęć, to mały hafcik

8 komentarzy:

Promyk pisze...

Jakiż uroczy hafcik, uwielbiam takie!:)

KasiaN pisze...

Super! Zatem do roboty:)

Asia Tworzy pisze...

Ale mi się fajna para trafiła ;)

AsiaB pisze...

No pięknie, pary wymiankowe już są, a ja przegapiłam:) Mam nadzieję, że następnym razem nie obudzę się z ręką w nocniku:P A hafcik super, ja już ostatni jutro wysyłam:)

Madeleine pisze...

Ja juz mam tyle pomysłów, że pora zabrać się do roboty, żeby zdążyć :)

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Tworzenie w połowie skończone.. Pozdrawiam ciepło :-)

Majalena pisze...

No to czas zabrać sie za robote ;-)
Pozdrawiam i dziękuje za moja pare.

AsiaB pisze...

I jeszcze ja:P