:)

:)

czwartek, 17 maja 2012

Dla Kasi

Mogę już pokazać, co zrobiłam dla Kasi w ramach prywatnej wymianki




KasiaN zaprosiła mnie do zabawy

O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
O bardzo różnych porach, jak książka mnie wciągnie, to nie ma znaczenia, czy to dzień, czy noc

Gdzie czytasz?
Wszędzie

W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Najchętniej siedząc w ulubionym fotelu

Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz?
Thrillery medyczne, sensacyjne, czasem horrory, ale nie tylko. Uwielbiam czytać Cobena, Alex Kava, Mastertona, ale lubię też romansidła Nory Roberts

Jaką książkę ostatnio kupiłeś/dostałeś?
Ostatnio - "Relikwiarz" autorstwa Douglasa Prestona i Lincolna Childa

Co czytałeś ostatnio?
"Jak to robią twardzielki" - świetna, napisana z humorem książka

Co czytasz obecnie?
"Relikwiarz"

Używasz zakładek czy zaginasz rogi?
Zakładki!

E-book czy audiobook?
Zdarzyło mi się e-book, ale zdecydowanie wolę prawdziwe książki

Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Chyba "Karolcia"

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Przeczytałam tyle różnorodnych książek, że ciężko mi wybrać jedną postać...

Do zabawy zapraszam Tami, pelasię, Lusiaczkę i Xymcię-dm

4 komentarze:

Jagna pisze...

przepiękne :)
świetny alfabet :)

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję Gosiu za wymiankę :)
A Karolcię też uwielbiałam czytać, wszystkie części! :)

Tami pisze...

dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

biala szafka agi pisze...

niesamowicie delikatne! bardzo mi się podobają :)