:)

:)

wtorek, 17 stycznia 2012

Zagadka - rozwiązanie

5 osób dobrze zgadło mój wiek, a są to
KasiaN
Gosia
Lidziuchna
Majalena
justysias7000

Zrobiłam małe losowanko, niespodzianka powędruje do Majaleny
Proszę o maila z adresem :)

A teraz pokażę Wam, co dostałam na urodziny od blogowych koleżanek
Od Pauli (Paula organizowała zabawę pod hasłem "Urodzinowe podaj dalej")


Od Cecylii


Karteczka od Ewy - Ewa niestety nie ma bloga, a szkoda, bo robi piękne rzeczy

Dostałam też paczuszkę od Magdy za kawałki tkanin


Dziewczyny, ogromnie Wam dziękuję!
Miłego wieczoru!

7 komentarzy:

Gosia pisze...

A było tak blisko :)) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Gratulacje dla Majaleny:)

KasiaN pisze...

Gratulacje dla Majaleny i wszystkiego najlepszego dla Jubilatki!

czary mary z materiału pisze...

Wszystkiego co najlepsze ,100 lat !!:))

Anonimowy pisze...

Gratulacje dla Majaleny.Pozdrawiam.

Majalena pisze...

Ohh.. dziekuje Wam Kochane. I dziękuje za wylosowanie :)
Bardzo mi miło.

Majalena pisze...

A prezenty fantastyczne dostałaś. Jeszcze raz 100 LAT!!!

LUNA pisze...

Super prezenty i niezwykła zabawa , musze się zastanowic ,czy nie brac w tym udziału.